Blog By Anett Heinam. Powered by Blogger.

Eesti Blogiauhinnad 2016


Eesti Blogiauhinnad on selleks aastaks läbi ning muljed on üritusest suurepärased. Kuna käisin ka eelmine aasta blogiauhindadel siis võin öelda, et praegust aastat ei saa absoluutselt eelmise aastaga võrrelda. Kindasti oli see aasta palju paremini kõik korraldatud-Wabaduse kohvik nägi super lahe välja, meelelahutus oli hea ja inimesed toredad. Mulle meeldis väga see, et programm läks suhteliselt kiiresti ning jõudsin vabalt ära näha ka auhindade jagamise- eelmine aasta see kuidagi venis. 
Seekord auhinnalisele kohale ma enda blogiga ei jõudnud aga hiljem nägin, et jäin oma blogiga neljandaks ning paari punktiga ainult kolmandast maha. See tegi minus super hea tunde ja aitäh kõigile, kes minu blogi poolt hääletasid :) Sain kuhjaga motivatsiooni juurde, et edasi blogida ja kõrgemale pürgida. Päris tühjade kätega ma blogiauhindadelt ei lahkunud, suureks üllatuseks sain ka mina endale kingikoti erinevate toodetega ning hulgaliselt jäätist koju kaasa.

Olen nüüdseks juba palju blogipostitusi lugenud teiste emotsioonide kohta. Küll on juttu olnud nii Grete Kleinist kui ka sellest, et ruumi polnud ja istuda ei saanud. Minu ainsaks miinuseks on see, et õhku oli suhteliselt vähe ja väga palav oli olla.

Üleüldiselt jäin üritusega väga, väga rahule ning kindlasti plaanin ka järgmine aasta minna. Suured tänusõnad minu blogi poolt hääletajatele, Mari-Leenile ning mu kallitele sõpradele, kes minuga kaasa tulid. :)

No comments